NAŠE STREDISKO

LASH STYLE ACADEMY
SLOVAKIA

Pavúčí vrch 425/3
92901 Malé Dvorníky

Volajte nám

STYLISTA MIHALNÍC / PREDAJCA / NÁRODNÉ ZASTÚPENIE

Pre tých, ktorí s nami chcú spolupracovať, ponúkame špeciálne príležitosti. V tomto prípade je dôležité nás kontaktovať telefonicky!
VŠEOBECNÉ

FAQ / INFORMÁCIE

Nedostala som potvrdzujúci e-mail

Ak ste po zadaní objednávky nedostali potvrdzujúci e-mail, možno ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu alebo proces objednávky nebol dokončený správne.

Je možné, že potvrdenie objednávky bolo automaticky zatriedené do priečinku „Spam“.

Môžem si objednať produkty aj bez registrácie?

Áno. Naša stránka prijíma objednávky aj bez registrácie. Po registrácií však máte k dispozícii oveľa viac funkcií.

Zabudol som svoje prihlasovacie údaje?

Ak si neviete spomenúť na svoje heslo k zákazníckemu účtu, na prihlasovacej stránke kliknite na Prihlásenie / Registrácia následne v pravom hornom rohu na Zabudol som heslo a požiadajte o nové heslo.

Pri žiadosti o nové heslo musíte zadať e-mailový účet, ktorý ste uviedli pri registrácii.

Ako môžem zadať objednávku?

Produkty môžete nájsť pomocou našej funkcie vyhľadávania alebo pomocou tlačidla ,,OBCHOD“.

Do nákupného košíka ich pridáte tlačidlom ,,PRIDAŤ DO KOŠÍKA“

Potom kliknite na „Prejsť k pokladni“ v pravej hornej časti a dostanete sa k procesu objednávania.

Môžem zadať objednávku cez telefón?

Ak je to možné, zadajte svoju objednávku online.

FAQ / INFORMÁCIE

CENY A PLATBA

V akej mene môžem platiť za produkty?

Za naše produkty môžete platiť v eurách na náš účet vedeného v Tatra banke.

Aké možnosti platby sú k dispozícii?

V poslednom kroku zadania objednávky si môžete vybrať spôsob platby. Naša spoločnosť prijíma iba platby bankovým prevodom, kreditnou kartou, PayPal, Paketa, SPS kuriérskou službou.

Objednávkové a platobné údaje budú zaslané na vopred uvedenú e-mailovú adresu po zadaní objednávky. Odoslaný email obsahuje aj informácie potrebné pre bankový prevod. Účet môžete zaplatiť spôsobom, ktorý si vyberiete.

Sú moje platobné údaje v bezpečí?

Áno na 100 %. Naša spoločnosť nepožaduje údaje o karte, platíte výlučne prostredníctvom platobných možností, ktoré poskytuje Vaša banka alebo cez systém PayPal.

FAQ / INFORMÁCIE

ZÁRUKA A VRÁTENIE PRODUKTU, ODSTÚPENIE

Ako dlho je tovar v záruke?

Záručná doba je uvedená na údajovom liste každého produktu/zariadenia. Záruka na produkt/zariadenie zaniká pri mechanickom poškodení alebo po uplynutí záručnej doby.

Ako môžem vrátiť produkt?

PRÁVO NA ODSTÚPENIE

Vrátiť je možné len tovar, ktorý je neotvorený, nepoškodený a vrátený vo vlastnej krabici. Krabica musí byť tiež neporušená.

V žiadnom prípade nie je možné vrátiť otvorné tekutiny. Po otvorení tekutín začína takzvaný polymerizačný proces, ktorý nie je možné vrátiť späť.

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.

Pri prevzatí vráteného balíka sa vyhotovuje videozáznam, ktorý presne zachytáva stav vráteného produktu alebo produktov. Následne produkty prechádzajú procesom kontroly.

Je možná platba na dobierku?

Nie. Dobierku neprijímame.

Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká

mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,

používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,

neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,

poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, nesprávnym skladovaním, nesprávnou manipuláciou, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,

pri poruchách predstavujúcich bežné opotrebenie tovaru v dôsledku jeho užívania.

KONTAKTY

  • info@lashstyle.sk
Máte otázku?

KONTAKTUJTE NÁS SPRÁVOU

Na vašu správu odpovieme čo najskôr, najneskôr však do 24 hodín. Upozorňujeme, že za deň dostávame veľa správ a ich spracovanie si vyžaduje čas. Ďakujeme vám za pochopenie. 🙂